gulnuryigit Bebeğim 4 ay 8 günlük 3 gündür neşesi yerinde olmasına rağmen bağırıyor yani konuşur gibi bağırıyor acaba bi ağrısı falan mı var diye düşünüyorum fakat ağrısı var gibi de durmuyor sizce neden böyle bağırıyor?
BENOYLEUYGUNGORDUMM gulnuryigit belki de sizin onunla daha çok konuşmanızı bekliyordur annesi biz de 4 aylığız sürekli konuşuyorum bazen lafım bitiyo şarkı söylüyorum:)