mobesebesir ama her çocuk ayrı hepsini aynı kefeye koyamayız. Benim kızımda çok hareketliydi ben hiç sırt üstü yattığını bilmem. Kendi kendine hemen yüzüstü dönerdi. Aylık kontrolde doktor reflekslerini kontrol ediyor sıkıntı yook dediyse yoktur. Zaten tutma çekme kasları henüz gelişmiyor. Kızım üstünü giydirirken doğduğundan itibaren hep ayaklarını gerdirir bir türlü giydirmezdi hatırladığım en net hareketi o .