sweetangell Hndsmom ben sürekli alıyorum sıkıntı yaşamadım satıcıya ve satıcı puanına bakın güvenilirse sıkıntı olmaz . Bir de bebek maması kimse kolay kolay o vebalin altına girmez sahte olacağını zannetmiyorum