zuleyha3057 Kızlar, yenidoğan yoğun bakımda bebeğim yatıyor, göbek bağını ne yapıyorlar atıyorlar mı saklıyorlar mı bilginiz var mı ?
durukusunannesi_ zuleyha3057 kaç günlük ki hemen düşmüyor da düşerse bence atarlar atılsın istemiyorsanız söyleyin atmazlar inşallah
birtekizbirikizz zuleyha3057 ikizlerim yattti birinin kini kaynetmislerddi birininkini saklamislardi cikartirken evraklarla verdiler
zuleyha3057 durukusunannesi_ 47 gün oldu ben saklıyorlardır diye düşünüyordum hiç bir şey de söylememiştim. Sanırsam attılar 🤦🏾♀️ Yarın sorayım
zuleyha3057 durukusunannesi_ erken doğduğu için zaten göbeğinden damar yolu açmışlar sanırsam ilk günden attılar, tam bilemiyorum da
Ceylan388 Benim bebegimde yenidogan yoğun bakımda yattı saklamışlar di hemşireler bende aldım eğer duşmediyse hala söyleyin saklayacaklardir
evin34 metosunannesii benim oğlumun aynı gun vermislerdi sizin de mi öyle oldu yani gobek düşmeden mi kesip almislar
evin34 metosunannesii peki sorun yaşadınız mı sonrasında bizim bayagi akintisi oluyordu kaniyordu cocuk cerrahi yaktı öyle gecti
Nur2344 Benim bebeğimde yoğun bakımda yattı. Emzirmeye gitmiştim sonra küveze koyacakken bişey düştü bir baktım göbek bağı. Alıp çıktım ordan eşimle hastanenin bahçesine gömdük
busekandemirr zuleyha3057 katater takılmıştı bebeğime göbeğinden düşmesini beklemeyip kendileri çıkarmıştılar ben de merak ediyordum sonra çıkarken gazlı beze sarıp verdiler göbek bağını