papatya_17 3 aylıkken alıştı. Dışarıya yürüyüşe çıktığımızda ağlarsa veriyordum tutuyordu evde tutmazdı ne alakayla, sonra sonra uyku halinde verdim damlası var biraz tatlı onu damlatırdım ağzını emerken emziği tutturdum öyle alıştı ama hala tam anlamıyla aramaz