Zamana yayın çok daha kolay oluyor bir kaç güne bırakıyorlar. Ben önce gündüz kestim oyaladım daha çok oyun oynadık meyve kuruyemiş vs verdim sürekli sadece yatmadan yatmaya emzirdim (öyle uyuyor çünkü) sonra pışpışlayıp uyutmaya başladım ilk zamanlar direndi sonra alıştı. İlk kızımda böyle yapmıştım darısı diğerine 15 aylık şuan 18de kesiyorum