alman Merhaba hanımlar, oğlumun ilk doğduğu günden beri göz kapaklarında kızarıklık var. 1,5 aylığız geçmedi. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı ? Ne yapmam gerek bilen var mı ? Doktora soracağım ama 15 gün sonra.
icos alman Benim bebeğimde 3 aylık pembemsi kızarıklık var göz kapaklarında ama ilaç vermedi doktor,normal dedi.nette okuduydum büyüdükçe kendi kendine geçer yazıyodu.
ikizleretakke alman benim oğlumda da vardı büyüdükçe geçti tam ne zaman geçti hatırlamıyorum ama 8 9 aylıkken yoktu. Yavaş yavaş azala azala gitti