Sineoloji İlk doğum yaptığımda bebelac mama almıştık ama bebeğim gazlı olduğu için bebelac gold nutfikonfor mama aldım. Diğer mamayı da atmak istemiyorum iki tozu da karıştırıp versem sorun olur mu? Yapan bilen yarda yardımcı olsun lütfen
enh-enh Sineoloji bence vermeyin mamadan mamaya fark var şöyle söyliyim en basitinden ben aptamil pronutra kullandım önce sonra yenisi piyasaya sürüldü satışa çıktı aptamil advance aralarında fark varmış çünkü içine bileşen eklenmiş eskisinde yok ama yenisinde var karıştırılmaz bence
enh-enh Sineoloji o dediğiniz mamalar da farklıdır bence karıstırmayın doktora sorun en iyi onlar bilir ihtiyacı olan birinede verebilirsiniz
Small_lion @Sineoloji sorun olmaz dicem cnm ama ben yaptığım için herhangi bir doktora falan sormadım yanlış bilgi vermek istemem ama ne gibi bir sorun olabilir ki düşününce sadece bir üst numaraya geçerken once karistirarak ver alissin demisti doktor
Shylkyc Sineoloji ben golden goat ve hipp combıotic karıştırıyorum. Her zaman değil ama ikisini ardarda verdiğim oluyor zaten, biri gaz çıkarıyor diğeri besleyici tok tutuyor. Son dr kontrolümde ölçek olarak karıştırsam diye sordum sorun olmaz dedi.
Sineoloji Shylkyc birisi keçi sütlü biri inek sütlü. İki farklı marka ve farklı formül mamaları karıştırıyosanız ben aynı markayı karıştırsam birley olmaz heralde. Ama yine de bilemedim
Shylkyc Sineoloji iki 60 lık ardarda veriyordum zaten bi birini bi diğerini. Bu şekilde 120 lik yapıyorum. Midede karışıyor yine. Doktorum sıkıntı olmaz dedi.
ayseozbek Sineoloji önce birini yapın ardından da diğer mamayı yapın bi anda karıştırıp vermeyin bence😊
Nagihanalya Sineoloji diğer mamayı acmismiydin ne kadar oldu açtıysan belirli bir zamanı var ya ondan soruyorum bende mama kullanıyorum hip memnunum.ama karıştırma derim sonuçta hepsi ayri
[silindi] Sineoloji Kendi fikrimce karıştırılmaması gerektiğini düşünüyorum. İki mamayı karıştırınca ölçek başına düşen vitamin protein değerleri değişir çünkü belki sindiremeyeceği miktarlar oluşur.
EsZe Sineoloji ben doktoruma gündüz hipp gece bebelac versem sorun olur mu demiştim. Sorun olmaz demişti. Belki siz de öyle yapabilirsiniz. Ama bahsettiğiniz eski mamayı açmamıştınız değil mi? Açıldıysa 3hafta içinde tüketilmesi gerekiyor çünkü
Sineoloji EsZe ya ben emziriyorum ama anneme bırakmam gerektiği zamanlar mama veriyodum. Hiç bakmadım kutuya da. Atayım aman aman çocuğu doyuracam derken zehirlemiyim. 😭son 1 aydır vermediydim iyi ki de vermemişim allah korusun.