Kızlar selam, kızım 5. ayına yeni girdi. Sanki bundan 1 ay öncesinde daha çok mırıldanıyor sürekli heceleniyordu. Şimdi günde çok nadir olarak canı istediğinde mırıldanıyor. Bugün dışarıda bir bebek gördüm. 4 aylıktı sürekli mırıldanıp babıldıyordu. Benim kızımın dikkati hemen dağılıp sürekli etrafa bakarken, o bebek uzun uzun derin derin bakıyordu. Sosyalliği çok iyiydi. Annemler varken hep bir ağızdan konuşup çok çok ilgileniyorduk, Şimdi kendimi sorguluyorum acaba iyi bakamadım da gerileme mi oldu diye. Zaten henüz daha dönemedi, yüzü koyun yatırıncada hemen ağlamaya başlıyor, düz de yatmıyor. Hep kucakta. Meme emerken de gözlerini hep kapatıyor. Gözümün içine bakıp meme emdiğini de hiç görmedim. Memeyi bırakınca gözüme bakıyor o da canı isterse. Annesine sordum meme emerken annesinin gözünün içine de bakıyormuş. Tabi ki her bebeğin gelişimi Farklı ve kendine özgü. Ama hemen hemen birbirlerine yakın şeyler yapmalılar diye düşünüyorum. Sizin bu aylıkta ki bebekleriniz nasıl