Benim oğlum da 17 aylık hatta 18’e az kaldı ve inan bizim de kelimelerimiz çok az. Baba der hatta babasını çağırır sürekli, bir de dede bazen mama diyor başka yok. Su da diyorsu tu diye sonra hani bruuu derler ya öyle duya duya alıştı öyle söylüyor. Ama dediğiniz gibi herşeyi anlıyor. Hayvan isimlerini filan söyletirim bir kere söyler sonra kaçar yanımdan. Anne’yi sıkışınca söyler genelde ağlarken 😅
Bende çok takıyordum kafaya neden böyle diye ama demek ki zamanı var. Bir anda konuşacağına inanıyorum tahminim 2 yaşa basınca. Her bebek bir değil. Ben mesela 1 yaşıma basınca konuşmuşum hem de annemler teyzemler söyler hiç bebekçe de değil gayet düzgün ve anlaşılır şekilde. O yaşta şarkı bile ezberliyormuşum 😂 O yüzden kasmayın zorlamayın sakın. Oyuncaklarını topla derim hepsini toplar, hadi yemek yicez derim mama sandalyesine koşar, uyku vakti derim yastığını alıp yatıracağım yere koşar. Evi süpürelim derim süpürgeyi koyduğum odanın kapısına koşuyor vuruyor açayım diye. Anlıyorlar yani herşeyi beyinlerinde hepsi sadece çıkmayı bekliyor 😌