16temmuzannesi Kızlar üşüttüm sanırım mıde bulantısı ve halsızlık var doktora gitsem emzırdıgım ıcın ıgne falan vururlarmı
Mrvsmt2502 16temmuzannesi Esmaoren61 geçmiş olsun sarımsak kürü tüketin her gün 2 3 güne toparlarsınız ilaçsınız. 2 3 diş Sarımsağı minik minik doğrayıp üstünü geçecek kadar bal ekleyin üstüne 15 20 damla limon sıkın ilaç tutar gibi yutun . Geçen hafta kızım ben eşim hastaydık eşim antibiyotikle 7 8 günde atlattı kızım ve ben 3 4 güne toparladık ilaçsız .
Esmaoren61 16temmuzannesi ya daha iyi oldunuz mu peki,sadece parol takiyorlarsa gitmeye gerek yok gibi geliyordu bana