Ahelmetcinogl gulyabani Aşağıda en sonra fırın gibi bişey var o olabilir belki ama ben manuelde 2-3 dk ısıtıyorum valla.
Minel-inannesi gulyabani kullanim kılavuzu yazar aslinda ama herhangi birini tuslasanizda isitir heralde. Benimki manuel derece dakika ayarlayinca ısıtıyoda pisiriyoda🤷
gulyabani Ahelmetcinogl manuel hangisi canım kullanım kılavuzunu atmışım yanlışlıkla internette de yazmıyor bu markanın
gulyabani 1BebekAnnesiii internette bulamadım kullanım kılavuzunu atmışım kartonlarla birlikte hangisi manuel canım
Ahelmetcinogl gulyabani benimki bu marka değil o yüzden bilemiyorum ama herhangi bi modda 2-3 çalıştırsan ısınır ya bişey olmaz bence.
1BebekAnnesiii gulyabani en sağda saat resmi var ya ordan dk ayarla mesala 5 dk yap derecesi 180 derece o ayarlı zaten çalıştır