2015 senesinde bi hatayla yüzüme yaptırdığım sıcak ağda sonucu yüzümde beklenmedik kıllar çıktı. Ben onları almaya başladıkça daha da çok çoğaldı. Kuaföre gittim, evde kendim aldım, cımbızla çektim. Kıl batıkları ve dahası sivilceler oluşmaya başladı. Diyeceğim o ki sevgili anneler lazere gidemem. İkinci bebeğime hamileyim öyle gidip gelemem. Bu durumdan da çok sıkıldım. Gitmediğim bölüm yaptırmadığım tahlil kalmadı hepsi tertemiz. Bi tek şeker hastalığım bide boyuma göre fazla kilom var. Asıl meseleye gelirsek ben ev tipi lazer aleti almak istiyorum. Fiyatı hiç önemli değil gerçekten bıktım. Sizinde kullandığınız memnun kaldığınız varsa yorumlara bekliyorum. Aynaya bakınca kendimi görmek istiyorum artık. Gözüm direk kıllara gidiyor 😢😢