Pazartesi günü menejit aşısının ikinci dozunu vurulduk. O günden sonra her şey tepetaklak oldu. Uyku zaten yoktu artık hiç yok. Ek gıda ve mama yemiyor. Ağzını kesinlikle açmıyor. Dişte çıkarıyor fakat hiç bir dişinde bu denli red yaşamadık. Bu sorunu yaşayan ve çözenler acil öneri lütfen.. Bugün sadece 2 kere mama içti 🥴🥴🥴