Yok ya çocuğu durduramıyorum, asla laf söz anlamıyor kimseyle görüşemez oldum, güzel güzel oynarken oyuncaklarını yüzümüze bakarak sırf gıcıklığına atıyor, savuruyor oyuncak kutusunu alıp atıyor metal küçük arabaları savuruyor, ve bütün bunları yapma dedikçe gülerek yapıyor, kendi yaşıtlarına vuruyor asla oyuncak paylaşmıyor çocukların kafalarına bişeyler atıyor durduk yere gidip vuruyor, ama kendinden büyük çocuklara yapmıyor o yüzden arkadaşlarımla görüşmüyorum. Bize bazen gelip vuruyor gülüyor kahkaha atıyor biz sinirlendikçe hala yapıyor, evin içi savaş alanı gibi, çocum akademi dikkat geliştirici aldım kontrol panelini kafasına göre diziyor biz doğrusunu gösteriyoruz alıp fırlatıyor asla yapmıyor, son 1 aydır çocuğu durduramıyorum, sadece top oynamayı çok seviyor kaleye gol atıyor hopluyor zıplıyor nadiren kitap okuyoruz biraz onu dinliyor biraz da boyama yapıyor o kdr. Yani asla iki dakika yerinde durmuyor. Ben nerede yanlış yaptım arkadaşlar inanın eğitimine çok önem veriyorum ama yok çocuğun fıtratı mı böyle acaba düzelir mi durulur mu büyüdükçe ? Çocuğu böyle olup düzelen var mı ? Benim gibi kafayı yiyen anneler var mı ? Çok çaresiz hissediyorum kendimi. Sendromu iliklerine kadar yaşıyoruz oğlum çok ağır atlatıyor. Yok mu çaresi. Tek güzel şey uykularımız