minikailem01 45 le hamile kaldım 70 kiloyla doğuma girdim. İlk ayın sonunda emzirirken kendiliğinden 13 kilosu gitti. Birdaha uzun zaman tartılmadım, diyet yapmadım. Şuan bebeğim 8 aylık oldu 50 kiloyum 5 kilo kalmış. Özellikle hiçbirşey yapmadım, dikkat etmedim. Sanırım emzirdiğim için kolay gitti. Kalan 5 kiloda ayaklandığında peşinde koştururken gider sanıyorum :)