Bebeğim 15 gündür hasta 5 gündür çok öksürüyor bronşiolit baslangici dedi doktorumuz iki gündür hastanede tadavi görüyoruz ciğerleri yavaş yavaş açılmaya başladı ama nabzı çok yüksek uykudayken bile 190 a kadar çıkıyor 3 ay 13 günlük bebeğim çok korkuyordum saatlerdir göze uyku girmedi ağlamaktan yarın kardiyoloji doktoru görecek neden böyle oldu acaba hasta olduğu için mi bu kadar yükseliyor noldu bebeğime ya kötü bir şey çıkar diye düşündükçe nefes alamıyorum yasaayan var mı bunu nolur yaşadık normaldi hiç bir şey çıkmadı diyin