ilkaay0 Kızlar oğlum ilk doğduğunda emzirme yastığı almıştım ama hiç kullanmadım öyle bir köşede duruyor. Şuan 7 aylık emzirme dışında nasıl değerlendirebilirim. Bir fikriniz var mı?
butterflyy_ ilkaay0 biz küçüğüz 3 aylık işimize yarıyor tummy time yüz üstü egzersizi yapıyoruz ona uyutup ayakta sallıyorum 🥹
Beyzaveduru Karın üstü egzersizde ve bebe yatmaz olarak kullanılabilirsiniz. Sağa sola devriliyorsa otururken onun içine koyabilirsin.