Ben de 2 ay önce orada doğum yaptım temiz ve ebeler hemşireler çok ilgili. Ayrıca çoğu özel hastaneden çok daha uygun fiyatları. Tek üzüldüğüm nokta ameliyathane kapısına ailemin gelememesi ve ben sezaryen doğum yaptım odaya geldiğimde bebeğim çoktan gelmişti ilk benimle temas etsin isterdim ben odaya çıktıktan sonra kızımı getirmeleri daha uygun olurdu. Olur da sezaryen doğum olursa siz önden söyleyebilirsiniz isterseniz :) bunun dışında gayet memnun kaldım şimdiden çok rahat bir doğum diliyorum