123321123 olabilir, diştendir bence. Bende sizin gibi geçmeyince endişlendim çünkü aralıksız ve yoğun oluyordu birde bütün dişlerini bitirmesine rağmen, 2yaşınıda geçmesine rağmen hala devam edince doktora gidecektim artık ama dediğim gibi baktım yavaş yavaş azalıyor, 26.ayından sonra da bitince gerek kalmadı. Sizde bütün dişleri bi tamamlamayı bekleyin bakalım. Hala geçmezse doktora götürürüsünüz başka bi sebebi mi var diye ama geçer heralde.