Deletedmom_83 aynılarını yaşadım ağır depresyona bile girdim bir de üstüne her gelen yorum yapıyordu doktor gibi yok ne yedin yok ne içtin de bu çocuk gazlı birini gırtlaklıycaktım o süreçte. Çok zor bi dönem ama 3. Ayda inan bitmese dahi hafifliyo. Benim bebeğimde kucakta uyuyordu indirdiğin an uyanıyordu mosmor olana kadar ağlıyordu. Önce omuzda sonra kucakta yan yatarak sonra normal kucağımda emerek şimdi de yatarak emiyor öyle uyuyor gün gün değişiyorlar. İnan geçecek benim de saçlarım inanılmaz dökülüyor tutam tutam geliyor elime o vücudumuz kendini yeniliyor ondan bi kan verebilirsen vitaminine baktır ben öyle yapıcam randevu aldım. Ben bir de youtubeye kolik bebek müzikleri yazıp dinlettim valla iyi gelmişti , bir de su sesi