minikobebegim00 Sanırım o gün geldi çattı 3 gündür böyle ne zaman biter bu yaaa. Her b. Ka ağlıyor vesaire vesaire 😒
Findiks minikobebegim00 aynı durumu yaşıyoruz , vurma, tükürme, inatlaşma, uzun uzun ağlama krizleri 😤
tektanem minikobebegim00 biz erken başladık galiba 20 aylık herşey var ağlama krizleri küsmeler saçma sapan inatlaşmalar herşeyi ben yapıcamlar
Ballloglum Findiks 27 aylığız vurma bizde de var malesef sadece bize değil yaşıt arkadaşlarına vuruyor oyuncak fırlatıyor asla hiçbir şeyini paylaşmıyor çocuklara zarar verdiği için kimseyle görüşmüyorum…… çok zor çaresizim