Eylullmomss kuzum ben yurtdışında yasiyorum burdan aldim benim kullandığım orda var mi inan bilmiyorum...lazere gidiyordum hamile kalinca yarim kaldi ...o yüzden benim kil tuy problemim yok dikiste...egzersizlere basladim ki 26 yıl yapmayınca biraz zor oldu tabi 🤣😂😂istikrarliyim ama hergun 30 dk yeter...ayrica bebek uyuyunca bütün işimi akşamdan yapiyorum cok misafirim geliyor çünkü yoksa yetiştirme gibi bir şansım yok ailem Türkiye de yaşıyor tek başımayım 🤦♀️o yüzden yatiyim deme şansım sıfır 🤣😂🤣😂😅😅