Merhaba arkadaşlar 13 ay 11 günlük oğlum kilo olarak önde.Normalde mamaya çok düşkündü son günlerde sadece uyurken istiyor.Artık tek uyku yapıyoruz gündüzleri bu yüzden sadece akşam ve öğlen içiyor.Ama bugün öğlen istemedi.Kendi kendine uyudu.Mamayı bu şekilde bırakırsa sıkıntı olur mu,sizin doktorlarınızın görüşleri ne şekilde ?