Lavina
Normalde aralık ocak şubat mart aylarında başvuru yapılıyordu geöen sene mart denildi şimdi söylemiyorlar bile. Teyzem için gittim bilmiyor e devleti de yok ordaki çalışana soruyorum sanki kendi cebinden verecek gibi öyle bir yardımımız yok falan filan dedi sonra ben üsteleyince ocak ayında başlayacak dedi inşallah doğru demiştir kandırdırysa ben bulurum onu 😃😃