Kozge 8 ay 20 günlük kızım sürekli kucağımda yere koyduğum anda ağlıyor işe başlayacağım için babannemiz geldi o bakacak ama asla kadına gitmiyor ne yapicam bilmiyorum yaşayan varmı çıldırmak üzereyim, herkesi yabanciliyor
Candy_88 Kozge ben de 7 aylıkken işe başlayacağım bir de bakıcı bakacak çok endişeliyim bu konuda.. Bir de bakıcıya ne kadar güvenebilirim bilmiyorum, allah yardımcımız olsun
seboss35 Kozge 15 aylık oğlum aynı şekilde gözünün önünden ayrılır ayrılmaz bagirtiyi basıyor Bizde de 8. Ayda yine aynı durum olmuştu zamanla düzelmişti şimdi tekrar başladı
Yasmennk Kozge ben de temmuz da başlayacağım bebeğim altı aylık yeni atandım memurluğu bırakmak istemiyorum bir taraftan çok üzülüyorum ben de bilmiyorum 😞
Kozge Candy_88 gerçekten Allah yardımcımiz olsun, işi bırakmayı hiç istemiyorum ama ya durmazsa naparim dusunmekten kendimi yiyorum birde emerek uyuyor oda ayrı stres
Candy_88 Kozge benimki de öyle emerek uyuyor.. Nasıl ayrı kalacağız bilmiyorum ama rabbim bir kolaylık verir diyorum
Kozge Gkcsl merhaba, evet alıştı şükür. işe baslamadan önce 1-2 saat bırakarak basladik bazen ağladı bazen durdu ama alıştı. Simdi biz evdeyken babanneye çok gitmek istemiyor ama biz evde yokken duruyor. Sabahlari ugurlarken bazen biraz ağlıyor sonra alişiyor
Ruzgarperisi Kozge aynen benim bebeğimde 8 ay 8 günlük. Nerdeyse 1 aya yakındır böyle. Yere bırakmak istediğimi anladığı anda başlıyor ağlamaya. Mecbur kucağımda yemeğini falan hazırlıyorum . İyiki kardeşi var onla oynuyorlar bazen.yoksa yapışık yaşardık. Allah bağışlasın hepsini