Kızlar 3 ay 20 günlük bebişim en başından beri çok gazlı ve ağlak bi bebekti tam 3. Aya girdik rahat ettik derken 2 gündür ne gülüyo ne aguluyo hep bi mızmızlık çok emmek istiyo ama ondan da mutlu olmuyor sürekli bi çığlıkla ağlama modunda 4. Ay atağı olabilir mi