4 aylık bebeğim var ve alerjik bir bebek süt ürünlerini yavaş yavaş deniyorum şuanda sadece kakada beyaz ip gibi şeyler görüyorum ama iki gündür bebeğim huysuz ve memede ağlıyor kendini kasıp geriye doğru atıyor acaba karnı mı agrıyor sindiremediği için nasıl anlayacağım bu karın agrısını