hayalimdigeldi bir de yediklerinize de çok dikkat etmeniz gerekiyor ben üç dört ay nerdeyse tek düze beslenmiştim. Süt arttırıcı çoğu besin gaz da yapıyor aynı zamanda.. Anne sütünden bebeğe gaz geçmez diyenler de var ama ben birebir gözlemlediğim kadarıyla ne zaman gaz yapabilecek bir şey tüketsem oğlumun gaz sancıları üst kısımlara çıkıyordu. Bulgur pilavı mesela süt arttırır derler ama inanılmaz gaz yapıyor. Mercimek çorbası mesela o da gaz yapıyor içine kimyon atardım baya ama yine başa çıkmayınca kesmiştim. Salça mesela ev salçası değilse kullanma ya da çok az kullan yemeklerde demişti doktor. Yoğurt bile tüketmemiştim. Kimyon çayı da içebilirsiniz rezeneye ek o da iyi gelir. Doktor yasak listesi vermişti sizin için ekleyeyim onları dikkat edebilirsiniz yediklerinize ne kadar dikkat edersem edeyim o gaz illaki olurdu ama en azından üst seviyeye çıkmasını engellemiştim. 4. Ayla birlikte az az artık gaz içeren yiyeceklere geç ki bağırsakları alışsın demişti doktor. Umarım işinize yarar gazlı bebeğinin olması nasıl birşey çok iyi biliyorum çok çaresiz kalıyor insan.
Yasaklı besinler
Kuru bakliyat
Bakla
Bezelye
Lahanalar
Bulgur
Hazır salça
Gazlı içecekler
Turunçgil