Kızlar oturuyorken kalçamin dışa doğru olan kısmı birazcık kaşınmisti kasirken elime bir kitle geldi deri degil kas altında gibiydi
Ben geçen sene kaba etten ağır antibiyotik tedavisi gördüm 11 ay oldu iğnelerden beze olmuş olablir mi? Ama henuz bugun fark ettim öyle kilolu biri de değilim
Biraz korktum açıkçası
Böyle bir durum ile karşılaşan varsa doktora gitmeden önce biraz bilgi almak istiyorum şimdiden teşekkürler