edsn1 bizim okulum biraz değişik proje okul gibi. Çok fazla etkinlik, ek kaynak, fotokopiler, ekdersler filan var. Çocuğum birinci sınıfta. Ama yani eve gelen o materyalleri görünce tek kişinin bunları hazırlaması mümkün değil. Bizim öğretmenimiz istiyor bunları, yani sınıf annesi öğretmenin altında bir çalışan gibi. Bence bu sistem baya iyi, dediğim gibi üzüldüğüm kişi burada sınıf annemiz☺️