Oaoa Kanguru satıyorum tertemiz. İlgilenen varsa yarın fotoğraflarını çekerim. Kutusu ,kullanım belgeleri vs duruyor.Hiçbir kusuru yok
Oaoa yagizcinarsmom aşığda paylaştım tekrar.Fotoğraftakinin aynısı yarın çıkarıp fotolarını çekeceğim inşallah
Oaoa <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/06/nEepjC.jpg” alt=“nEepjC.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/06/nEewQG.jpg” alt=“nEewQG.jpg” border=“0”> <img src=“https://mutluresim.com/images/2023/12/06/nEeMYi.jpg” alt=“nEeMYi.jpg” border=“0”>
Oaoa yagizcinarsmom 1200 tl düşündüm.Tertemiz sıfırından farksız.Bebeğim de çok sevdi ama yaza çıktık bebek arabasını çok sevince bebek arabasıyla devam ettik.Kendi aracım da olduğu için az kullandık.