Kızlar ben 4.5 aylık hamileyim, kızım davar emziriyorum o 9 aylik olacak yakında. Sütten nasıl keseceğim doktorum sütten kesmemi söyledi
Kesmek.istemiyorjm aslında üzülüyorum hatta ağladım duygulandım, ama bu gerekliymiş. Nasıl.kesebilirim aptamil mama aldım içmedi bebelac ta alacağım, nasıl olacak bilmiyorum. Bana yardım.edermisiniz. çok ağlıyor.