Oğlum uyanık olduğu zaman sürekli kucakta ve ayakta olmak istiyor. Koltuğa bıraktığımız an ağlıyor. Ben kucağa alışır diyen kimseyi dinlemedim daha küçük bana ihtiyacı var dedim aramızda ki bağ güzel oluşsun dedim ağlatmak istemedim ve hep kucağa aldım şimdi böyle oldu. Bıraktığım an bağırarak ağlıyor. Ben evde hiç bisey yapamıyorum ne yemek ne is sadece çocuğumu tutuyorum resmen ne yapacağım hiç bilmiyorum.
Çok ağlatmak da istemiyorum çünkü krizler geçiriyor kıpkırmızı oluyor ve kasılıp donuyor çok ağlayınca Allah korusun bu duruma gelmesinden de korkuyorum 😔😔