Benimde bebeğim 15-20 gündür basıyor canım ama tam yük vermiyorum yine. Ben de cok aklıma takardım. Beraber doğurduğum arkadaşlarımın bebişleri 3 aylıkken bırakırlardı öyle dururdu ayaklarının üstünde. Doktora getirdim senin gibi takılıp. Doktorum her cocugun gelişiminin farklı olduğunu, bir sıkıntı görmediğini söyledi o zaman.