Kızlar 3 aylık kızım var gündüzleri gayet güzel uyuyor besleniyor ama akşam 5 olduktan sonra kıyameti koparıyor gözü yüzü kıpkırmızı olana kadar ağlıyor susmuyor asla tek çözüm arabada gezdirmek arabaya bindiği an susuyor uyuyor sadece akşamları yapması garip sizce ne olabilir gazı da yok eminim