merve_krgln34 Bebegim 6 aylik ve asiri huzursuz ve kasik mamasi yiyor ama biberonu icmek istemiyor cok az mama iciyor bizim ayimizda olup da boyle seyler yasayan varmi acaba nedenini de bilmiyorum 🙄😔