Aras_mertcan İkizlerimin biri tutunarak yürüyorum bir diğeri daha öyle bir alternatif sunmadı bize bile yerinden bile kalkmıyor tutanak kalkmaya çalışıyorum olmuyor siz de bu durumu yaşayan var mı ikizlerle şu an 1 yaşında 2 aylık
Heymissbon Aras_mertcan yani her cocuk kendine ozeldir ne zaman hazir hissederlerse o zaman yururler. Benimkilerde farkli zamanda yurudu
tineanigra Aras_mertcan benimkiler de öyle biri 15 20 gün kadar sonra tutunup ayağa kalkmıştı yürümesi de aynı şekilde oldu. İlla biri öden gider diğeri takip eder sıkıntı yapmayın