Maka_Paka Merhabalar güzel anneler, saçlarım uzun kıvırcık, çok seviyorum fakat uçları tabiri caizse mısır püskülü gibi ince ve çok bakımsız görünüyor, sürekli gliss ve morfose köpük kullanmama rağmen. Onerebilecegiz bir şey var mı acaba
sadeturkvatandasi Maka_Paka kırık ve yıpranmış saçı morfose falan kurtarmaz düzenli kestirin kestirdikçe daha hızlı uzayacaktır.
pasaklisinkukuli Maka_Paka benim de uzun ve kıvırcık ama yaşadığımız en büyük hatamız kestirmeyince kırılıp dökülüyor yine uzamıyor hem de sağlıksız görünüyor
pasaklisinkukuli Maka_Paka ben kendim kwsiyom kuaförler uç diyw başlıyor bi karış kesiyor nefrwt ediyom onlardan ayrıca adetliyken kestirme yada kesme iyi gelmiyor
Maka_Paka pasaklisinkukuli Bende tam ortadan ayırıp oruyorum aynı kesiyorum öyle 😁 kıvırcık olduğu için kuaför hep kısacık yapıyor