pasaklisinkukuli aTeacher-aMommy bez markasını değiştirin ıslak mendil kullanıyorsanız onu da değiştirin asla kakalı kalmasın
Marsila aTeacher-aMommy Her bez değiştirmede yıka asla pamuktu ıslak mendildi kullanma ıslak mendil kullanacaksan da mecbur kalıp bol Su ile yıka. Havalandır açık kalsın hacı şakir beyaz sabun ile çok kaka olunca yıka her bez değiştirmede değil ama ben Molfix deneyşnce pişik yaptığını gördüm anında bıraktım şimdi sleepy kullanıyorum bir de kim ne derse desin pişiğe en iyi gelen sudokrem aynı zamanda sarı kantaron yağı
sonbezbukucu bol ılık suyla yıkayın, güzelce kurulayın ve olabildiğince altını açık tutun, bez değişimini de sıklaştırın
beyzzsenturkk_ pasaklisinkukuli zeytinyağı sürün havalandırın bol bol açık kalsın bez değiştirin ayrıca her bez her bebeğe olmuyo