vtn34 Yaa ben de geçen sene Ümraniye’de oturuyordum, hala orada olsaydık düşünürdüm, teşekkürler tavsiye için :) Yaptıran herkes erkenden yaptırmanın faydalı olduğunu söylüyor, ben de öyle düşünüyorum ama gel gör ki ana yüreği heralde, çocuğumun canı yanacak, bir şey olacak, ağlayacak diye korkuyorum.