sevo05 Kızlar sezaryen sonrası yediğim içtiğimi midemde hissetmiyorum sanki 🤦🏻♀️ Midede ne yanma var ne hazımsızlık his yok resmen. Sizde de oldu mu böyle bir şey?
Alerjikrinit biyiksiz_yorumcu benim de aklıma bu geldi bende sürekli kusacak gibi hissediyordum bir de çişim var gibiydi hep doğumdan sonra garip gelmişti mesanem ve midem yok olmuştu sanki dkdjdjdj
24032023 Yanlız olmadıma sevindim valla sanırım gebelikten sonra midelerimiz genişlemiş ama kötü bi durum hızlı kilo almaya yol açarlar 🤦♀️🤦♀️🤣
24032023 EypMom valla ben de hamile kaldığım kilomdan 5 kilo fazlayımmm sinirlerim çok bozuk moralim yerlerde 🤣🤣