4 gündür aralıklı oruç yapıyorum 12.8 gidiyorum paketli gıda vs hiç yemedim 12 de kahvaltı yaptım bol su içtim 3 4 gibi açlık hissedince bir adet meyve yedim sadece dün çikolatalı gofret yedim meyve ile birlikte regl zamanım yaklaştı çünkü çok canım istedi bugün de öğle arasında yulaf+yoğurt+muz karışımı yedim akşam yemeği yememeyi düşünüyorum açlık hissetmiyorum biraz düzeni bozdum gibi sanki 8 den sonra da hiç birşey yemiyorum zaten sadece su siz ne diyorsunuz bugün akşam yemeği yerine yulaflı karışımımı sayayım yoksa yemek yemelimiyim ?