Beril17 https://mutluresim.com/image/nEXpyz Arkadaşlar her ağlamasında bu kızarıklıklar çıkıyor özelikle ağız ve alın bölgelerinde kıpkırmızı oluyor yarm saat içinde kayboluyor ama her aglamada böyle başına gelen var mı bu ne olabilir yeni olan bisey değil bu arada doğduğundan beri var
lina09 Beril17 aynı şekilde kızım 8 aylık ağlasın böyle oluyor alerjik bir bebek egzama var süt alerjisi vardı hassas teni doktor ondan dedi
Beril17 lina09 süt alerjimz çıkmamıştı bizim besin alerjimzde çıkmadı ama ekstradan alerji uzmanina da götürmedim egzama da yok ama ben 14 senedir sedef hastaym bunun Bi etkisi olabilir mi acaba alerji gibi de gelmemişti bana sadece ağladığında olunca