kaderbydur benim 100 tl olmuş 500 haciz dediler bende dedim ki kapıyı çalmayın lütfen kapıda orijinal ayakkabılarım var bi iki tane onu alın gidin iyi çalışmalar dedim. Ne gelen vardı ne giden 😅 ben unutmuşum sonradan ödedim ama güzel süründürdüm. Gelmiyorlar bu arada