Senayys 😂😂😂 ben de doğumu orada yaptım, doğumum gece olduğu için bebek takibi açısından 2 gece orada kalmamın daha doğru olduğunu söylemişlerdi. İlk sabah oğlumun kontrolü için çıtı pıtı bakımlı bir doktor geldi, cok nazik davrandı, minnoştu yani 😂 ertesi sabah damla hanım geldi, Noyan’ı kendisi soydu, bir de bize siz dokunmayın ben hallederim dedi 😂 evirdi, çevirdi, her yerini didik didik kontrol etti, ben yaklaşımı sert olsa da ilgisinden cok memnun kaldım ve Damla hanım ile devam etmek istedim. Damla hanım’ın eğitimleri ve katıldığı etkinlikler ve daha önemlisi sosyal sorumluluk projeleri de bende artı puan almasına sebep oldu. Ben depremden 2 gün önce dogum yapmıştım, o dönem deprem bölgesine falan gitti, daha da büyülendim ☺ Sizin yazdığınız her şeyi çok iyi anlıyorum çünkü ilk birkaç muayenede bana da mizacı çok sert geldi. Ancak sonra alışmaya başladım ve kendisi şuan oğlumla çok güzel eğlenerek muayene ediyor 😍 ek olarak, hiçbir detayı atlamıyor, soru işareti kalmayacak şekilde takip ediyor. Kusura bakmayın, biraz uzun yazdım 🤭