Kızım bir yaşına girecek yarın. Zaman kapsülü yapmayı düşündüm , yapan var mı aranızda? Fikirlerinize açığım.
- Etrafımızda kızımı sevenlere ufak notlar yazdırıp 18 yaşına kadar saklamayı düşünüyorum. Tabi ben ve babası da mektup yazacağız.
- Her sene aynı soruları sorup videosunu çekmek. Adın ne kaç yaşındasın büyünce ne olmak istiyorsun gibi basit sorular , 18 yaşına kadar her doğuögününde yapmak istiyorum.
.
Başka fikirleriniz var mı neler yapılabilir.