Kızlar oğlum dün akşamdan beri gece uykusuna geçerken emziğini yere atıyor ve emziksiz uyuyor sizce bırakma zamanı gelmismidir kolay adapte olabilir mi emzik kullanan anneler biliyorsunuz emzik bizim kurtaricimiz ağlama krizlerinde tek yardımcımız biraz daha emebilir gözüyle bakiyordum çünkü çok bağımlıydi en son emziklerini kopardı yeni almadim kopmuş emzikleri istemiyor atıyor tam bırakma zamanı mıdır ?