zeynepays ben 20 gün beşiği olmadığı için yanımda yatırdım, 20 günlükken beşik aldık hep orda yatırdım ama üstüne battaniye yerine üstümdeki kıyafetimi veya atletimi çıkarıp örttüm hep. Bugün giydiğimi gece, gece giydiğini ertesi gün örttüm öyle rahat etti biraz yadırgadı ama çabuk alıştı