Merhaba ankarada gidip memnun kaldığınız dil terapisti önerir misiniz?4 yaşında oğlumun 1 yıldır artıp azalan kekemeligi için gideceğiz.Lutfen fayda bulacağınız ,memnun kaldığınız yada duyduğunuz birini yazarsanız çok sevinirim.Bu durum bizi çok yıpratıyor inş şifa buluruz.